niedziela, 7 października 2012

zapowiedź konkursu ;)

Moi drodzy! Dziś już późno, a jutro niestety trzeba wstać o świcie, więc się zbytnio nie rozpisuję. Powiem jedynie, ze chciałam zrobić losowanie na kolejną okrągłą liczbę odwiedzin, ale zdaje się, że już za późno, stąd będzie zupełnie inny konkurs! Ale o tym napiszę Wam jutro, jeśli złapię gdzieś internet. Niestety ten weekend przeleciał mi strasznie szybko i intensywnie, a do tego się pochorowałam... Ale obiecuję to naprawić. Wszystkich chętnych na moją biżuterię zapraszam jutro (a najpóźniej w środę bo do tego czasu mają mi podłączyć internet w mieszkaniu). Życzę wszystkim udanego tygodnia, dobrego poniedziałku i słońca!!! Buziaki! :-)
~~Annette~~

2 komentarze:

  1. hejka oki nie ma problemu posłałam wiadomość na mejla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, to zdrówka życzę!
    miło tu wrócić do Ciebie po dłuuugiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)