środa, 17 października 2012

Krecik2

Krecikowe podejście drugie- wymiankowe :)
Krecik już był, ale pewnej Pani się spodobał, więc stworzyłam mu sobowtóra ;)
Mam nadzieję, że się spodoba. W zamian będzie śliczny Liliputek (można go zobaczyć na blogu: www.misiaczkianeczki.blogspot.com
Co najlepsze Pani Ania jest z Chorzowa, a ja z Bytomia, więc mogłyśmy się wymienić nawet osobiście ;) Ale nie ma znaczenia, już nie mogę się doczekać aż do mnie przyjdzie :)
Zdjęcie na szybko, więc nie jest godne pochwały. Ale mam raz w tyg zajęcia z fotografii, także mam nadzieję, że będą co raz lepsze ;)

Pamiętacie jeszcze o konkursie?? Mam nadzieję, że tak :P Przypominam, że macie czas do 8.11.2012
Ja już się ogarnęłam w dużej mierze z nagrodami. Jest już ekotorba (zdjęcia pokażę w weekend, ponieważ została w domu) i... Dżek. A kim jest Dżek? :D Przeglądacie czasem zszywkę? Swego czasu pojawił się tam 'smoczek' w którym się od razu zakochałam
Moja wersja wygląda tak:
Słodziaczek, czyż nie? xD

Jak widzicie nie często tu zaglądam, no cóż, szkoła absorbuje. Ale generalnie jest fajnie. Czuję, że właściwy kierunek wybrałam. Dziś mnie pan na malarstwie pochwalił, więc niemalże latałam xD A u niego dostać pochwałę, to niebywały wyczyn :P Na rzeźbie też jest fajnie. Co prawda nauczycielka z kosmosu, ale widać artyści tak mają :P Jak skończę jakąś pracę z rysunku, malarstwa albo rzeźby, to na pewno pokażę, ale tam się wszystko strasznie ciągnie, więc nie wiem kiedy uda mi się coś skończyć.
Jeszcze raz was zapraszam do konkursu. Niezależnie od nagród- zróbcie to dla siebie i środowiska! :) W razie pytań w zakładce "kontakt" znajdziecie moje namiary- piszcie a będę pomagać :)
Trzymajcie się cieplutko i zdrowo & keep smiling! :-)
~~Annette~~

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)