wtorek, 22 listopada 2011

Jestem :)

I obiecane pierwsze kartki świąteczne. Na sprzedanie. Bardzo polubiłam moje nowe papiery i chyba zaopatrzę się w więcej przydasiów do scrapowania, bo bardzo to polubiłam :-D
Kartki puki co 3, matura goni, więc czasu nie marnuję, ale ciąg dalszy na pewno nastąpi ;)
Co do matury, to dzisiaj polski. I według mnie łatwy. Jak sobie sprawdzałam odpowiedzi, to na 15 zadań- 13 miałam dobrze, więc jeżeli nic sie nie zmieni, to będzie super! :-)
A teraz już karteczki (przepraszam za jakość, zdjęcia z telefonu)






Na koniec dodam, że rozpoczęłam sklepowanie. Wszystko możecie znaleźć na www.annette.otwarte24.pl
Mam nadzieję, że sie wszystko jeszcze rozkręci i pójdzie w dobrym kierunku ;)
___________________________________________________________________________________________________________

Patrzcie, co dziś znalazłam!!! Aż sama jestem w szoku! :-D
Ten obraz malowałam w 2009, czyli miałam 16 lat, pamiętam, że jak go namalowałam to byłam tak niezadowolona, że go od razy na śmietnik wyrzuciłam!! Nie to, ze żałuję, bo żadna rewelka to nie jest, ale miło tak czasem powspominać ;-)

Miłego wieczoru i trzymajcie kciuki za jutrzejszą matmę!!! :-)
~~Annette~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)