poniedziałek, 30 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku 2014!

Moi kochani! Wiem, że ostatnio brakuje mi czasu dla Was, za co bardzo Was przepraszam i obiecuję się poprawić! Ale dziś nie o smutkach, a o radościach! :]
Lada dzień zastanie nas kolejny rok i z tej okazji chciałam Wam złożyć najlepsze życzenia!

Przede wszystkim marzcie! Żyjcie marzeniami, realizujcie pasje, znajdujcie czas na przyjemności! :-)
Nie śpieszcie się, żyjcie każdym dniem, patrzcie w niebo, cieszcie się małymi rzeczami :-)
Dużo się uśmiechajcie! :-))) 



Mam nadzieję, że tegoroczne postanowienia spełnione, więc czas na kolejne? Macie jakieś plany, marzenia, wyzwania do spełnienia w 2014? :-)

Ja na tą chwilę na pewno mogę obiecać, że dołożę wszelkich starań, aby każdego dnia w nowym roku poświęcać czas na aktywność fizyczną. (Pewnie nie jestem sama, co?) ;) Oprócz tego mam nadzieję, że uda mi się znajdywać trochę więcej czasu dla Was i bloga, więcej będę tworzyć, więcej Was inspirować.
Uda się? Mam nadzieję! :-)

Tymczasem życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej! Odpoczywajcie, bawcie się dobrze i zbierajcie energię do pracy na cały kolejny rok!
Pozdrawiam Was noworocznie i do zobaczenia w 2014!!!

~~Annette~~

Ps. Wybrałam taki obrazek, żeby Wam przypomnieć jak śnieg wygląda ;)

3 komentarze:

  1. Tobie również Szczęśliwego i pełnego sukcesów Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana w nowym roku życzę Ci spełnienia marzeń i oby był on jak najlepszy :)
    Twoje aniołki i ten badziew jak to określiłaś jest śliczne a raczej są śliczne :)
    Gratulację z okazji zaręczyn :)
    Piękny pierścionek :)
    Pozdrowienia dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 42 pounds less than we do.

    (Just so you know, it has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Click this link to reveal if this quick test can help you decipher your real weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)