poniedziałek, 12 listopada 2012

wyniki konkursu i inne

Z racji tego iż dotarło do mnie tylko kilka prac na konkurs RECYCLE-ART zmieniam zasady i likwiduję etap II. Tym samym ogłaszam, że zwycięzcą zostaje Aga z bloga www.niebieska-esencja.blogspot.com
Jej praca zaskoczyła mnie, bo poza walorami recyklingowymi jest również funkcjonalna, myślę, że się ze mną zgodzicie :) Aga stworzyła z pudełek po kawie zabawki edukacyjne dla córeczki. Jak widać na zdjęciu w zakrętkach są otwory, w które trzeba dopasować przedmioty. Oto jej praca:

Dziękuję wszystkim za udział i fajne pomysły. Myślę, że jeszcze kiedyś to powtórzymy, może frekwencja będzie lepsza ;) Gratuluję Agnieszce i proszę o maila z adresem :-))

A dziś wieczorem lub jutro pokażę wam moje postępy w zamówieniach. ogarnęłam się przez weekend z kilkoma rzeczami i jestem z siebie dumna xD
Tak więc do zobaczyska i miłego dnia :-)
~~Annette~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)