poniedziałek, 24 września 2012

teczka

Obiecanki cacanki? Tsa... trochę mi zajęło zabranie się za tego posta a i tak mam niewiele do pokazania. Zabiegana jestem totalnie. Ale znalazłam sobie pokój niedaleko uczelni więc jestem mega zadowolona, że już mam to z głowy. Między czasie jeszcze dużo poczyniłam w przeróżnych dziedzinach, więc możecie się w najbliższym czasie spodziewać postów o szydełku, modelinie, recyklingu i kilku innych, ciężkich do opisania rzeczach. A dzisiaj miały być obrazy, rysunki i takie tam z teczki. Ale niestety zagapiłam i mam tylko kilka zdjęć. Wszystko oczywiście w domu leży i można by sfotografować, ale już nie obiecuję, żeby nie było, że potem słowa nie dotrzymuję. Jakość różna, część robiona komórką. Ale to co mam, to pokazuję:





A to 2 prace z egzaminów. Martwa matura zrobiona w 3 godz (cud, że zdążyłam) i postać w ołówku 5h.





Na dziś to tyle. Nie zapominajcie o mnie, bo ja nawet jak nic nie piszę, to Wasze blogi na bieżąco oglądam i podziwiam z zazdrością niejednokrotnie ;) A w najbliższym czasie jeszcze coś dodam, bo mam co pokazać, tylko zdjęcia muszę zrobić. 
Dodam jeszcze, że od przyszłego tygodnia zaczynam studia, o zgrozo, i w pokoju, w którym będę mieszkać nie będę mieć internetu!!! Docelowo ma być zrobiony, ale nie wiadomo kiedy, więc z przerażeniem patrzę w przyszłość. To się nazywa uzależnienie... Taki odwyk może mi dobrze zrobić, ale to będzie dla mnie trudny miesiąc zmian i nowości. Mam nadzieję, a nawet jestem przekonana, że jakoś to przetrwam i starczy mi czasu na jakieś twórcze działania ;)
Trzymajcie za mnie kciuki i do zobaczenia wkrótce :-)
~~Annette~~

8 komentarzy:

  1. świetne prace :) a studiujesz czy liceum ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Martwa natura oddana w bardzo oryginalny sposób. Podoba mi się :-)

    Powodzenia na studiach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w szkole sie uczymy robić na szydełku ;D nie umiem ;D

    śliczne rysunki . !

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajna kreska ołówkiem. nie jestem specjalistką tylko rysownikiem-amatorką, ale myślę,że całkiem ładnie się rozwijasz. jesli chodzi o o kolor ja uwielbiam rysować reprodukcje dzieł impresjonistów, dlatego często wybieram pastele.
    chętnie będę oglądać Twoje prace z uczelni. mam nadzieję, że będziesz je wrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) przepraszam ale dopiero teraz zobaczyłam wiadomość o wymiance ja bym poprosiła krecika a wzamian mogę zrobić jakiegoś misia zobacz teraz zrobiłam nowe może coś Ci się spodoba to napisz czekam na info :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo :) gdzie się dostałaś i na co? W każdym razie gratulacje :)
    silviageart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ok to super ja zaczynam dziubać zdradzę tylko że dostaniesz miśka zimowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. druga martwa natura, kot i las mnie powaliły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)