środa, 15 sierpnia 2012

złapany :)

No i licznik złapany! :)
Zwycięzcą albo raczej zwyciężczynią zostaje Kasia z bloga www.modawedlugkasi.blogspot.com
Kasi gratuluję, a Was zachęcam do zaglądania, następna zabawa przy 14000 :))
Słonecznego dnia Wam życzę (bo u mnie od tygodnia pochmurno)
~~Annette~~ :-))

+Godz. 13:00

Właśnie dostałam kolejny zrzut ze szczęśliwą trzynastką od Karoliny z bloga http://sparkle-asleep.
blogspot.com/
Jej również gratuluję i pozdrawiam :)

Dodam jeszcze, że między czasie byłam na rolkach i to, co tam zastałam mnie zamurowało! Cała alejka w żółtych liściach! Co prawda wyglądało to pięknie, ale jeździło się fatalnie! Co to w ogóle ma być?! Jaka jesień?! ja się pytam... Mamy zaledwie połowę sierpnia, powinnam teraz się opalać na balkonie, spacerować po parku w krótkich spodenkach i narzekać na upał, a nie zapinać pod szyję bluzę... Nie podoba mi się to. Ja chcę jeszcze lato!! ;( Chyba jestem nieprzystosowana do cyklów pogodowych, bo co roku przeżywam to samo rozczarowanie. Chyba czas przestawić trybiki i zacząć się cieszyć, że to jeszcze jesień, a nie zima! :-)

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, zawsze chciałam mieć jakieś ulepione kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)