środa, 6 czerwca 2012

wszystkiego po trochu

Tak jak wczoraj obiecałam- bez gadania zapraszam do oglądania :-)

Jako pierwsze zawieszki do telefonów w postaci jakże modnych ostatnio Angry Birds'ów. Lubicie tą grę?

Kolejne zaprezentują się kolczyki for me:

 Piórka są delikatne i ślicznie się mienią, a poniższe 'jajca' są zdecydowanie zielono-fioletowe, ale mój aparat nie chciał Wam tego pokazać ;/
Zrobiłam również wkrętki- goferki z owocami:


 I wspomniane wczoraj muliniaki. Pierwsza średnio udana, no ale uczyłam się dopiero. Za to z drugiej jestem dość zadowolona, mam nadzieję że M. też się spodoba ;)


 No i makramy. Bardzo je polubiłam. Różne wzorki, grubości, kolory.

A na koniec tego chwalipięctwa mój absolutny hicior! :D  Co prawda nie udany, ale wiem, gdzie popełniłam błąd, więc następny będzie perfekcyjny. Pendrive w kształcie loda! :-))





No. Zapomniałabym jeszcze o czymś! Przyszła ostatnio do mnie nagroda, którą wygrałam u Diany, a w zasadzie jej mamy. Nie zrobiłam zdjęcia, więc pożyczam od Diany. Serwetka jest super. Od razu mi ją mama porwała do dużego pokoju ;) Dziękuję Wam bardzo, bardzo! :)) :**

Wytrwałyście do końca? Dziękuję ;*
~~Annette~~

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)