piątek, 14 stycznia 2011

Uwaga Uwaga!

Witajcie dziewczyny!
Mam do Was mały interes...
Otóż za równo 2 miesiące obchodzę 18 urodzinki... tak, wiem, starość nie radość... ;)
W każdym razie mam mały problem, bo bardzo chciałabym żeby zaproszenia były zrobione ręcznie (dla mnie kupienie gotowych byłoby hańbą) tylko, że nie mam w ogóle pomysłu jak je zrobić... :(
Więc tak sobie pomyślałam, że Wy jesteście bardziej doświadczone w tych sprawach i może zechciałbyście mi pomóc? PROSZĘ!
Możecie swoje propozycje pisać w komentarzach, lub np podać mi link  do jakiegoś zdjęcia, albo do Waszych prac.
Wiem, że nie ma nic za darmo, dlatego proponuję taki układ: autorka projektu, który mi się najbardziej spodoba i wykorzystam go, zostanie nagrodzona. Jeszcze nie wiem czym, ale na pewno coś wymyślę ;)
Więc zróbmy tak: hasło będzie HELPFUL CANDY,
a banerek do wklejenia taki:
Czasu nie dużo, bo losowanie 30 stycznia.
Mam nadzieję, że będziecie miały fajne pomysły :)
Żayczę wszystki dobrej zabawy! :))

Ps. Wkrótce opublikuję nagrodę :)
~~ana~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)